Reclamații

În conformitate cu prevederile Normei ASF nr. 18/2017, în vederea asigurării transparenței modului de înregistrare și soluționare a petițiilor, precum si a solicitărilor de soluționare alternativă a litigiilor, de către ASITO KAPITAL  S.A., vă punem la dispoziție următoarele informații:

Petiții

Anul precedent 2020 Perioada de raportare: 1 ianuarie – 31 mai 2021 (cumulat) Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare
Luna 1 Martie 2021 Luna 2 Aprilie 2021 Luna 3 Mai 2021
Numarul total de petitii inregistrate unic per petent si per caz 0 0 0 0 0
Numarul total de petitii solutionate favorabil, inregistrate unic per petent si per caz 0 0 0 0 0
Numarul de petitii solutionate favorabil referitoare la dosare de dauna 0 0 0 0 0
Numarul total de petitii pentru care dosarele de dauna au fost achitate 0 0 0 0 0
Numarul total de petitii finalizate nefavorabil, inregistrate unic per petent si per caz 0 0 0 0 0

Soluții de soluționare alternativă a litigiilor

Anul precedent 2020 Perioada de raportare: 1 ianuarie – 31 mai 2021 (cumulat) Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare
Luna 1 Martie 2021 Luna 2 Aprilie 2021 Luna 3 Mai 2021
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor 0 0 0 0 0
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate efectiv 0 0 0 0 0
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate favorabil asiguratilor, contractantilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentantilor acestora 0 0 0 0 0

Proceduri de soluționare reclamații

La adresa de mail reclamatii@asitokapital.ro se pot solicita informații despre stadiul rezolvării petițiilor.

De asemenea, la numerele de telefon: 021/230.09.62 sau 021/230.04.63, interior 118/108 puteți obține informații suplimentare.

Formular reclamații