Măsuri de protecție și soluții tehnice implementate

în contextul epidemiei Covid-19

În contextul pandemiei COVID-19, dorim să vă aducem la cunoștința măsurile puse în aplicare în cadrul Asito Kapital pentru o protecție adecvată a tuturor celor cu care interacționăm.

Limitarea interacțiunilor fizice reprezinta principala măsură de prevenire a răspândirii virusului. Încurajăm atât clienții, colaboratorii, cât și colegii, să înlocuiască întâlnirile fizice și procesele pe hârtie, cu soluții electronice. Vă asigurăm că serviciile comerciale și cele de despăgubire furnizate de Asito Kapital continuă să funcționeze în parametri optimi și în spațiile de lucru cu publicul.

Astfel, pentru a putea soluționa mai ușor, la distanță, solicitările clienților si colaboratorilor noștri, există implementate următoarele soluții adiționale:

  • În cazul solicitărilor de oferte de asigurare și emitere a polițelor de asigurare, documentele si informațiile necesare pentru subscrierea poliței sunt acceptate în format digital;
  • Cererile de despăgubire sunt acceptate în format digital pentru asigurați persoane fizice și semnate electronic digital pentru persoane juridice, urmând ca plățile indemnizațiilor să se facă direct în contul indicat în cerere;

Soluțiile amintite mai sus le completează pe cele aflate deja în vigoare și dovedesc o utilitate sporită în acest context, precum: semnătura electronică digitală a contractelor de asigurare, precum și plata primelor de asigurare direct în contul RO05 BREL 0002 0009 5958 0100 deschis la Libra Bank – Sucursala Iuliu Maniu (sau în contul menționat în decontul de plată).

Spațiile de lucru cu publicul, respectiv Sediul Asito Kapital funcționează cu existența unor măsuri sporite de prevenție, cum ar fi: masca facială de protecție, substanțe dezinfectante necesare atât pentru personalul Asito Kapital cât și pentru clienții și colaboratorii săi.

În spiritul prevenției, în cadrul Asito Kapital au fost puse în aplicare măsuri de natură logistică, prin limitarea la maxim a deplasărilor în interes de serviciu, amânarea tuturor evenimentelor programate și implementarea lucrului de la domiciliu ori de cate ori se impune acest lucru.

Prioritatea noastră este siguranța colegilor, clienților, colaboratorilor și a celor apropiați lor. De aceea, vă asigurăm că monitorizăm continuu situația și suntem pregătiți să ajustăm în timp real modul în care lucrăm, astfel încât sa ne protejam reciproc.

Este o perioadă dificilă și atipică, în care cu toții trebuie să acționăm responsabil în comunitatea din care facem parte. Pentru informații suplimentare accesați www.asitokapital.ro sau trimiteți o solicitare la adresa de e-mail office@asitokapital.ro sau lăsați-ne un mesaj la asitokapital.ro/contact